![]() Dvigalo za gasilce, ki je v normalnih pogojih namenjeno prevozu oseb, ima vgrajeno dodatno zaščito, krmiljenje in signalne naprave, da ga lahko neposredno med gašenjem požara uporabljajo tudi gasilci. OSNOVNE ZNAČILNOSTI DVIGAL ZA GASILCE:
POSTOPKI REŠEVANJA IZ DVIGALA ALI IZVEN KABINE DVIGALA
0 Comments
![]() Jutri, 15.4., obeležujemo Dan spomina na Titanik, čezoceanko, ki se je potopila v severnem Atlantiku. Razlog nesreče je bil trk z ledeno goro. Pa vemo, v čem se razlikujejo stavbna dvigala od ladijskih? Velike potniške ladje in tovorne ladje imajo pogosto nameščena dvigala, ki jih uporabljajo tako potniki kot tudi posadka. Žal je bilo, kot že omenjeno, v preteklih desetletjih veliko nesreč na ladjah s potniškimi dvigali ravno zaradi pomanjkanja ustreznega vzdrževanja in rednih pregledov. Konvencija SOLAS ima posebne določbe za osebna dvigala, vgrajena na ladjah in Kodeks o varnih delovnih praksah za trgovske pomorščake. Slednji zagotavlja informacije in navodila o splošni zasnovi, vzdrževanju in preskušanju ladijskih dvigal. Poleg tega, morajo družbe zagotoviti varno ravnanje pri obratovanju ladij in oceniti vsa ugotovljena tveganja ter po potrebi uvesti zaščitne ukrepe pri pripravi načrta za vzdrževanje osebnih dvigal. Ste vedeli, da ima ena izmed največjih potniških ladij na svetu kar 227.000 bruto ton, kar lahko sprejme več kot 8880 potnikov in posadke. Plovilo ima več kot 2.700 sob, razporejenih po več krovih in vsebuje različne objekte. To je pravo plavajoče mesto, kjer se združuje tudi prava družina dvigal in tekočih stopnic: ima namreč kar 25 dvigal in 14 tekočih stopnic. Toda v nasprotju z mestom, ki ima različne načine prevoza, so križarke skoraj popolnoma odvisne od vertikalnih transportnih rešitev, kot so dvigala in tekoče stopnice. Zato MORAJO biti dvigala dovolj trpežna, da prenesejo stalno gibanje na morju, hkrati pa lahko zmanjšajo vibracije ter tako zagotovijo, da se potniki ne obremenjujejo pri prevozu. Poleg tega morajo biti kompaktna, saj je prostor na ladjah za križarjenje zelo omejen, v nasprotju s stavbami. Nekaj proizvajalcev je razvilo več rešitev z inovativno tehnologijo, katere se lahko uporabljajo na ladjah. Dvigala ustrezajo strogim zahtevam ladijskega registra za vgradnjo na krovu po vsem svetu. Ta posebej zasnovana pomorska dvigala upoštevajo dejavnike, kot so ladijsko gibanje v vodi, da se lahko zagotovi udobje osebe v dvigalu. Pogoni so močnejši kot na kopnem. Kabine so brez vibracij in so zaščitene pred vodo, prahom in korozijo. Dvigala so optimizirana in zagotavljajo vrhunsko ter zanesljivo delovanje. Verjamemo, da boste naslednjič, ko boste na večji ladji z dvigali, malce bolj pozorni nanje in njihovo delovanje. 🚢 ![]() NE vprašajte ostalih v dvigalu, če je kdo že slišal za to, da dvigala kdaj brez razloga padejo dol. NE pritiskajte Stop gumba, da bi drugim podaljšali odhod na delo ali po opravkih. V dvigalu NE prekinite veze z nekom. NE mislite, da ste že v vaši etaži, nato ugotovite, da niste, pa se vrnete, brez da bi se opravičili. NE vprašajte za pomoč pri hlačni zadrgi. NE začnite vaditi katero od svojih čudnih uprizoritvenih umetnosti. NE izjavite »Tukaj ste z razlogom«, nato pa brez besed izstopite. NE jokajte nekontrolirano. NE delajte selfijev, ko so z vami v dvigalu tudi drugi udeleženci. NE pritecite v dvigalo, mrzlično pritiskajte na gumb za zaprtje vrat, medtem ko kričite "Prihajajo po mene! Prihajajo po mene!" NE jejte v dvigalu. NE kihnite. NE izzovite prijateljev na tekmovanje v skakanju. NE začnite peti pesmice Happy Birthday osebi, ki je z vami v dvigalu. NE vprašajte osebe, ki je z vami v dvigalu, če je vaša rana videti okužena. Predvsem pa ... NIKDAR IN NIKOLI NE delajte TEGA: ![]() Ali vaše dvigalo proizvaja čudne zvoke? Škripa? Ropota? Je glasno? Imate občutek, da se ‘gunca’? Verjetno se niti ne zavedate, kakšno vrednost ima vaše dvigalo – dokler se ne ustavi. Tako kot svojega jeklenega konjička verjetno redno vozite na servis, je potrebno redno servisiranje zagotoviti tudi za vaše dvigalo. To je namreč obvezno ter obenem najpomembnejše za ohranjanje brezhibnega in varnega delovanja vašega dvigala. Servisiranje pa ne sme biti le redno, vendar tudi pravilno. To je namreč zmagovalna kombinacija za znatno povečano življenjsko dobo dvigala in zmanjšano število dragih okvar in popravil, do katerih drugače lahko hitro pride. Ekipa SUS temeljito, časovno neomejeno in predvsem v duhu preventive servisira VSE TIPE DVIGAL VSEH PROIZVAJALCEV. V sklopu servisa so vedno diagnosticirane vse, tudi najmanjše neskladnosti, ter posledično tudi brezplačno odpravljene. Ampak, na kaj morate biti pozorni? Je serviser odziven? Preverite, kdaj bo serviser pričel s popravilom, v primeru, da se dvigalo pokvari v nedeljo ob štirih zjutraj. V SUS teamu nujne primere rešujemo 24 ur dnevno, sedem dni v tednu, tudi ob praznikih. Lastno skladišče nam omogoča hiter dostop do nadomestnih delov. Ali ima serviser izkušnje? Pozanimajte se, koliko dvigal ima serviser, s katerim se dogovarjate za sodelovanje, že v servisu. SUS team uspešno posluje že 55 let, trenutno servisiramo 1870 dvigal. Je specialist? Ali od serviserja avtomobila pričakujete, da bo tudi dizajniral, izdelal karoserijo in sestavil motor? Zagotovo ne. Osredotočenost na servisiranje in vzdrževanje iščite tudi pri izvajalcu del na svojem dvigalu. SUS team vam jo zagotavlja. Dela sam ali v timu? Boljša izbira je številčnejša ekipa. V SUS team vam v vsakem trenutku lahko priskoči na pomoč 18 izkušenih serviserjev, skrbnik kupcev pa vam prihrani dragoceni čas in skrbi. Ali zagotavlja kakovost? Pred odločitvijo na spletnih straneh preverite izvajalce in njihove certifikate za opravljanje servisiranja dvigal. SUS team kakovost storitev dodatno potrjuje s certifikatom kakovosti ISO9001:2015, certifikatom za servisiranje dvigal in tekočih stopnic EN13015 ter zlato bonitetno odličnost 2021. Ima ustrezno razmerje med kakovostjo in ceno? Niste tako bogati, da bi kupovali poceni, kajne? Prepozno odpravljena napaka ali neodzivnost izvajalca vam lahko povzročita ogromno poslovno škodo. Številni poslovni partnerji potrjujejo, da sodelovanje s SUS team prinaša visoko kakovost in nizko tveganje. Izkoristite priložnost in se naročite na brezplačen pregled vašega dvigala in svetovanje ter se prepričajte ali je vaše dvigalo res pravilno servisirano. 📞01 620 77 44 Pokličite nas sedaj! |
KATEGORIJE:ZGODOVINA:
January 2023
|