Ker želimo strankam čim bolj prisluhniti, smo se odločili za osebni pristop.
Za vas bo skrbel zgolj en tržnik in en serviser, ki bo prevzel vso odgovornost za vaše dvigalo in poskrbel, da boste pozabili, da ga sploh imate. Poskrbeli bomo, da boste z vašim osebnim serviserjem stkali mrežo zaupanja in dolgoročno medsebojno partnerstvo! Strategija našega podjetja je, da konstantno vlagamo v naše serviserje in tehnike, ki so danes pri nas zaposleni že več kot 5 let. Ker nam je pomemben oseben in pošten odnos, naših serviserjev na objektih ne menjamo, le v primeru nezadovoljstva kupca (kar se sicer še ni zgodilo), dežurne intervencije ali v primeru večjega popravila. Vsi naši serviserji so licenčni strokovanjaki na področju dvigal, posebej vašega, ker ga poznajo že od samega začetka servisiranja in glede na njegovo zgodovino tudi najlažje in najhitreje odpravijo vse okvare. Tak pristop je za kupca lažji, saj mu omogoča zanesljivega partnerja in zgolj en kontakt in eno telefonsko številko.
0 Comments
Leave a Reply. |
KATEGORIJE:ZGODOVINA:
January 2023
|