top of page

Pogosta vprašanja (FAQ)

  • Je izvajalec servisa odziven?
    Izjemnega pomena je, da preverite, ali je izvajalec na razpolago 24/7 podjetju SUS nujne primere rešujemo 24/7 ur dnevno, sedem dni v tednu, tudi ob praznikih. Samo lahko preverite, kdaj bo serviser pričel s popravilom, tudi v primeru, da pride do okvare na dvigalu v nedeljo ob štirih zjutraj. Lastno skladišče nam omogoča hiter dostop do nadomestnih delov.
  • Je izvajalec servisa strokovnjak in ustrezno izkušen?
    Večletne izkušnje SUS serviserjev pričajo o njihovi strokovnosti, preciznosti in kakovosti servisiranja dvigal. Pozanimajte se, koliko dvigal ima serviser, s katerim se dogovarjate za sodelovanje, že v servisu. Podjetje SUS uspešno posluje že 56 let, trenutno servisiramo 2320 dvigal.
  • Koliko serviserjev je potrebnih za servis enega dvigala?
    Serviserji podjetja SUS so izurjeni za individualno opravljanje servisa. V vsakem trenutku vam lahko na pomoč priskoči eden izmed 21 izkušenih serviserjev, komercialna služba pa vam prihrani dragoceni čas in skrbi glede administrativnih zadev.
  • Ali ima izvajalec servisa ustrezno razmerje med kakovostjo in ceno?
    Pri pravičnem podjetju morajo biti stroški konkurenčni in razumni. Nekateri ljudje so presenečeni, ko izvejo, da morajo svoja dvigala popolnoma servisirati, dejstvo pa je, da ta oprema premika bodisi vaše ljubljene bodisi vaše stranke, zato je potrebna posebna skrb za zagotovitev, da varnost ne bo problem.
  • Ali izvajalec servisa zagotavlja vrhunsko kakovost storitve?
    Pred odločitvijo za izbiro izvajalca servisiranja dvigal preverite, ali ima ta na spletnih straneh objavljene certifikate za opravljanje tovrstne storitve. Podjetje SUS kakovost storitev dodatno potrjuje s certifikatom kakovosti ISO9001:2015, certifikatom za servisiranje dvigal in tekočih stopnic EN13015 ter platinasto odličnost 2022. Več o SUS certifikatih.
bottom of page