SERVIS DVIGAL
Redno in strokovno servisiranje ni le obvezno – je ključno za zagotavljanje brezhibnega in predvsem varnega delovanja dvigala.
SERVIS OSEBNIH DVIGAL
Dosledno servisiranje dvigala je izjemnega pomena za podaljševanje njegove življenjske dobe, pri čemer je ključnega pomena kakovost opravljenega servisa.
Strokovnost, skrbnost in preciznost so tri ključne lastnosti naših serviserjev, ki poskrbijo za kakovostno opravljanje storitve in zmanjšajo verjetnost stroškovno zajetnih popravil potencialnih okvar.
SUS serviserji zagotavljajo vrhunsko kakovost servisiranja vseh vrst dvigal, ne glede na proizvajalca.
Omogočamo vam temeljit servis, izveden brez časovnih omejitev. Poudarek dajemo preventivi. Del servisnega postopka je precizna diagnostika, ki odkrije morebitne neskladnosti in omogoči njihovo odpravo.
Osredotočeni smo na zagotavljanje minimalnih potreb po popravilih, obenem pa nudimo hitro odzivnost pri odpravi morebitnih okvar. Tako omogočimo, da vaše dvigalo vedno dosega optimalno stanje delovanja.
Dvigalo brezplačno pregledamo in vam svetujemo glede potrebnih ukrepov na dvigalu.
Bodite prepričani, da je vaše dvigalo vzdrževano na najvišji ravni kakovosti.
SERVIS TOVORNIH DVIGAL
Zanesljivost in varnost vsakodnevne uporabe tovornega dvigala sta zagotovljena le ob izpolnjenem pogoju rednega in strokovnega servisiranja.
V industrijskem okolju je izjemno natančno servisiranje tovornih dvigal ključno za njihovo neprekinjeno delovanje, nespremenljivo učinkovitost in varno obratovanje. Pravočasno in kakovostno servisiranje zmanjšuje tveganje dragih popravil okvar, ki lahko močno vplivajo na produktivnost poslovanja, in obenem podaljša življenjsko dobo dvigala.
SUS serviserji s svojim preciznim tehničnim znanjem in bogatimi izkušnjami v industrijskem okolju opravljajo servis vseh vrst tovornih dvigal, ne glede na proizvajalca. Za vaše dobro Naši prednostni nalogi sta preventiva in temeljitost, kar pomeni, da je narejena diagnostika vsakega detajla, morebitne težave pa so odpravljene hitro in učinkovito.
Tehnični pregled tovornega dvigala in strokovno svetovanje opravimo brezplačno.
Vaše tovorno dvigalo je v naši domeni servisirano s strani visoko usposobljenih serviserjev, od katerih lahko pričakujete najvišjo raven strokovnosti in kakovosti.
SUS UGODNOSTI PRI REDNEM SERVISIRANJU DVIGAL
-
Klicni center dežurne tehnične službe – za vas je dosegljiv 24/7 vse dni v letu, tudi ponoči in med prazniki (odzivni intervencijski čas v povprečju 16 minut)
-
Nepotrebno čakanje na rezervne dele – SUS ima lastno skladišče z zalogami bistvenih rezervnih delov za vse proizvajalce dvigal (v skladu z garancijo dobavitelja)
-
Avtomatsko elektronsko obveščanje strank – to vam omogoča, da imate v vsakem trenutku pregled nad popravili na dvigalu in s tem povezanimi stroški
-
Strokovnost in izkušenost serviserjev – visokokvalificirani serviserji imajo v povprečju 9 let izkušenj na področju servisiranja vsaj 38 različnih tipov in proizvajalcev dvigal
-
Letni in dolgoročni plani obnov dvigal – glede na starost in pogostost uporabe dvigal
-
Takojšnja odprava manjših okvar – v času rednega servisa se odpravi pomanjkljivosti, da v prihodnje ne pride do večjih težav.
KLJUČNA VPRAŠANJA PRI IZBIRI IZVAJALCA SERVISA DVIGALA
-
Je izvajalec servisa odziven?Izjemnega pomena je, da preverite, ali je izvajalec na razpolago 24/7 podjetju SUS nujne primere rešujemo 24/7 ur dnevno, sedem dni v tednu, tudi ob praznikih. Samo lahko preverite, kdaj bo serviser pričel s popravilom, tudi v primeru, da pride do okvare na dvigalu v nedeljo ob štirih zjutraj. Lastno skladišče nam omogoča hiter dostop do nadomestnih delov.
-
Je izvajalec servisa strokovnjak in ustrezno izkušen?Večletne izkušnje SUS serviserjev pričajo o njihovi strokovnosti, preciznosti in kakovosti servisiranja dvigal. Pozanimajte se, koliko dvigal ima serviser, s katerim se dogovarjate za sodelovanje, že v servisu. Podjetje SUS uspešno posluje že 56 let, trenutno servisiramo 2320 dvigal.
-
Koliko serviserjev je potrebnih za servis enega dvigala?Serviserji podjetja SUS so izurjeni za individualno opravljanje servisa. V vsakem trenutku vam lahko na pomoč priskoči eden izmed 21 izkušenih serviserjev, komercialna služba pa vam prihrani dragoceni čas in skrbi glede administrativnih zadev.
-
Ali ima izvajalec servisa ustrezno razmerje med kakovostjo in ceno?Pri pravičnem podjetju morajo biti stroški konkurenčni in razumni. Nekateri ljudje so presenečeni, ko izvejo, da morajo svoja dvigala popolnoma servisirati, dejstvo pa je, da ta oprema premika bodisi vaše ljubljene bodisi vaše stranke, zato je potrebna posebna skrb za zagotovitev, da varnost ne bo problem.
-
Ali izvajalec servisa zagotavlja vrhunsko kakovost storitve?Pred odločitvijo za izbiro izvajalca servisiranja dvigal preverite, ali ima ta na spletnih straneh objavljene certifikate za opravljanje tovrstne storitve. Podjetje SUS kakovost storitev dodatno potrjuje s certifikatom kakovosti ISO9001:2015, certifikatom za servisiranje dvigal in tekočih stopnic EN13015 ter platinasto odličnost 2022. Več o SUS certifikatih.
SUS REDNO SERVISIRANJE DVIGALA
S pogodbo rednega servisiranja si zagotovite zanesljivo delovanje svojega dvigalnega sistema.
SUS pogodba za redno servisiranje in popravila na dvigalu obsega pregled dvigala, kontrolo delovanja po navodilu proizvajalca ter odpravljanje ugotovljenih pomanjkljivosti ključnih komponent (lovilna naprava, blažilniki, pogonski motor, vrvenice, krmilje, omejilniku hitrosti, omejilniku časa delovanja motorja, zavore, kabina itd.; v primeru hidravličnega dvigala cilinder in bat, ventil proti cevnemu lomu, nadtlačni ventil in ventil za spuščanje v sili itd.) ter jaška. Redni servis vključuje tudi čiščenje in mazanje naprav ter pripravo rednih ocen sestavnih delov naprav glede iztrošenosti in sestavo preventivnega načrta o popravilu oziroma menjavi, čiščenju in mazanju naprav.
Poleg tega SUS strokovnjaki preverijo brezhibnost delovanja dvigala pri vožnji od postaje do postaje v obeh smereh in pri pristajanju, dvosmerno komunikacijo z dežurnim klicnim centrom in kabino dvigala ter zasilne izhode. SUS zagotavlja stalno izvedbo varnostne kontrole in vseh nastavitev v skladu z varnostno tehničnimi zahtevami.
Vsi serviserji imajo opravljen periodični izpit iz varstva pri delu za serviserja dvigal.
Pomoč serviserjev pri inšpekcijskem pregledu: Brezplačno
Avtomatsko elektronsko obveščanje stranke o popravilih: Brezplačno
SUS ima v ponudbi tudi izredno servisiranje in vseobsegajoče servisiranje (all-inclusive). Kateri način servisiranja je za vas najprimernejši in za več informacij stopite v stik z nami.